farna

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Espania por Favor/ Vänliga Spanien????

Några nya foton att kika på för den som vill!

Klicka bara på Jannes rygg -:)

Husbil 2011 - 2012

Vi är fortfarande kvar på campingen, tydligen ska Madonnan vara kvar i Mazarron i två veckor innan hon under fest och glam bärs tillbaka hit till Bolnuevo.

Det har inte förekommit den mista smäll än, vi är dock beredda att åka iväg så snart det börjar.


Jag tackar av hela mitt hjärta för alla gratulationer på min födelsedag. Både här, i mail och på Facebook. Nästan så jag känner mig som en kändis med denna enorma mängd gratulationer. 


Födelsedagen firades med praliner och dator i sängen, sedan långpromenad, slappa ute i solstol och avslutades med Kinamat här i husbilen till den sista av alla 13 filmer Iza och Andreas lånat med till oss. Jag som trodde filmerna skulle räcka i ett halvår -:)


I dag är det varmt och skönt, stilla bris men solen har gått och gömt sig så dagen får visa om det ska bli sol eller regn.
Fick höra idag att när vi var och köpte Kinamaten hade det smällt här på campingen med en stor eldkvast rakt upp i luften. De var någon som mixtrat med sin gasoltub för att grilla och fått en gasexplosition. Hela förtältet hade gått upp i rök och husbilens långsida hade blivit svedd. Som tur är har nästan alla husbilar i dag brandsläckare så det hade släckts fort av alla de som rusade dit.


En cirkus har anlänt till byn, med Kameler, dromedarer, tigrar (en vit med) och en massa djur.
Rozz gillar verkligen doften där, han går med näsan rakt upp i luften och vädrar.


Zita har hittat en stor rutten fisk på en gräsplan som hon rullat runt i så vi har testat campingens hundbad nu. Det kostade 10 kr för 8 minuter, överkomligt


Rozz har även han gjort makabra fynd. Han bara stog och tittade ner på marken så jag gick dit för att se vad han tittade på. Där låg ett kaninhuvud! Jag blev illamående och glad att han inte tog det i sin mun.

Vet inte vad som hänt men misstänker att kaninen blivit en måltid till någon . Bläk!!! 


   





 
 
Sita

Sita

17 november 2011 20:50

Hejsan. Nu ska det nog bli träff med Love i Örebro. På onsdag den 23. Hon hade frågat flera om dom skulle komma. Lillis kan inte, Margit kke. Jag kommer. Gunilla o Anita vet jag inte. Kramar

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Sita

Sita

17 november 2011 21:58

Klart jag ska hälsa från dej. Nu är det fortfarande -4 Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

      Alla bilder är klickbara Ja, vi hade en liten hundträff här hos oss i dag. Jag tror säkert att samtliga var lite nyfikna på hur Ludde ser ut i verkligheten och jag tror nog att han fick godkänt. Han skötte sig perfekt så länge besöket v...

Vi startar vår resa en Torsdag i April 2015 och åker Rm 332 och sedan A7 för att sist ta av mot Tabernas på väg N340a.  Sista vägen var bara den en upplevelse för här grönskade det, saftig frodig grönska, gräsmattor som var naturligt gröna och spik...

Tillsammans med vänner från Västerås och Köping som vi funnit här nere i Spanien startade vi en liten rundresa. Obs, alla bilder är klickbara för större bild Vi åkte hemifrån torsdagen den 12 Mars och vårt första mål var Sierra Espuña. Det högsta...

  Den 12 Dec 2014 kom vi ner till Bolnuevo och den 10 Januari drog vi iväg på en liten semestertripp. Vi beslutade att åka till Fuente igen. Längtade efter varma bad och här är det 28 gradigt vatten.Vi hade tur med vädret varmt och vindstilla hela...

Onsdagen den 25 juni förjer vi med en grupp på vandring i Västmanlands Norra skogsområde. På vår väg får vi gammal historia oss till livs men även upptäckelser av det ovanliga slaget så som Skogsblommor, gamla stigar, Bäverdalar, klart vatten från sk...

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards