farna

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Midsommar 2011

Tack Cina för ditt kort. Hon finns i min länklista under namnet Carina

 


Efter en dag med heldagsregn så har vi nu blå himmel. Hoppas det håller i sig till i morgon, Midsommarafton.

Det bästa jag vet är att äta just denna måltid ute i solen. Länge sedan det gick, jag tror det endera varit för kallt eller så har regnet tonat upp sina moln när maten varit klar.

Jag vet vissa år då vi fått springa in med tallrikarna.......... men skam den som er sig.

Är det bara uppehåll så   


I dag har Janne varit i Västerås med Cadillacen, fått på nya framdäck så vi kan åka ner på Poweer Meet utan riskera stopp och körförbud.


Själv har jag åkt runt med damsugaren och  fått bort lite av skiten i hörnen. Fast det räcker ju att Rozz skakar på sig så flyger hårstrån... Den hunden tycks aldrig sluta fälla


På em var jag till Skinnskatteberg och laddade upp med sill av olika sorter inför morgondagen. Jo, jordgubbar med förstås, fattas bara annat!


Jag var hemma vid 16.00 och då berättade Bechterev för mig att ja varit lite väl aktiv så det blev ryggläge ett par timmar. Stackars Janne försökte titta på tv men fick stänga av för den ekade i min skalle så trött var jag.


Nu har det onda kommit ut bakvägen på toa så det var en riktig skitsak att nämna men jo. Så är det, Bechterev ger värk lite överallt och tarmsjukdom som kan komma som en överraskning, när man minst anar det.

Men i morgon är jag bra igen. Fördelen med att få äta kortison, den vinner jämt över sjukdommen Bechterew och Irritable Bowel Syndrome.

 
 
Ingen bild

Anna

23 juni 2011 23:06

Hejsan trevlig middsommar på dej med hoppas på att få in någon psp i lilla lapen kram Anna

 
Gunilla

Gunilla

24 juni 2011 01:23

Hej och Trevlig Midsommar!
Ska testa det där sillreceptet :)
MEN jag tror jag tar gul lök istället för rödlök.
Kan INTE med att skala rödlök. Tycker att det är tio ggr värre att skala rödlök. Starkt för ögonen
Så jag tar nog gul lök istället.

Fina blommor ni har nu på tomten.

Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Sita

Sita

24 juni 2011 05:52

God morgon. Mulet här. Fick ett meddelande om att det börjar en bilträff i Ställdalens folkets park den 28 juni kl 18. Finns att köpa kaffe o hembakt bröd. Något för er kke. Trevlig midsommar från mej o Kjell. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Gunnar

Gunnar

24 juni 2011 07:02

Glad midsommar!

http://carlstedtfamily.blogspot.com

 
Kjelle Bus och matte Camilla

Kjelle Bus och matte Camilla

24 juni 2011 07:26

En jamars GLAD MIDSOMMAR önskar vi er !!!
Vå håller också tummarna på att det ska vara uppehållsväder idag :)

http://kjellebus.blogspot.com

 
Gunilla

Gunilla

25 juni 2011 17:08

Hej igen Vännen!
Har inget för mig i dag så jag passar på att besöka mina bloggvänner:)
Det stör inte mig heller så jättemycket med dom där reklamen, så det får vara ett tag,så jag bryr mig inte om att uppdatera, och så länge man får ha det gratis oxå :)

Åker ni ngn gång till Slottsskogen i GBG, så besök gärna den, för den är väldigt stor att gå omkring i och mycket fina stiga att vandra på.
Fina växter är det oxå.
Så det var en trevlig upplevelse måste jag erkänna.

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

      Alla bilder är klickbara Ja, vi hade en liten hundträff här hos oss i dag. Jag tror säkert att samtliga var lite nyfikna på hur Ludde ser ut i verkligheten och jag tror nog att han fick godkänt. Han skötte sig perfekt så länge besöket v...

Vi startar vår resa en Torsdag i April 2015 och åker Rm 332 och sedan A7 för att sist ta av mot Tabernas på väg N340a.  Sista vägen var bara den en upplevelse för här grönskade det, saftig frodig grönska, gräsmattor som var naturligt gröna och spik...

Tillsammans med vänner från Västerås och Köping som vi funnit här nere i Spanien startade vi en liten rundresa. Obs, alla bilder är klickbara för större bild Vi åkte hemifrån torsdagen den 12 Mars och vårt första mål var Sierra Espuña. Det högsta...

  Den 12 Dec 2014 kom vi ner till Bolnuevo och den 10 Januari drog vi iväg på en liten semestertripp. Vi beslutade att åka till Fuente igen. Längtade efter varma bad och här är det 28 gradigt vatten.Vi hade tur med vädret varmt och vindstilla hela...

Onsdagen den 25 juni förjer vi med en grupp på vandring i Västmanlands Norra skogsområde. På vår väg får vi gammal historia oss till livs men även upptäckelser av det ovanliga slaget så som Skogsblommor, gamla stigar, Bäverdalar, klart vatten från sk...

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Skapa flashcards