farna

Alla inlägg den 11 april 2010

I går var hundarna hos hundvakten heldag och vi nere på kolonin och jobbade. Björkstammen är nu borta men vi använde kubbarna som fyllning i åkanten, orkade inte ta upp dom.

Hela slänten är krattad och fin och vi har tagit ner staket som vi satt extra som typ hundgård så nu är trädgård och slänt ner till ån i ett. Det ser faktist mycket trevligare ut nu   

  

Vi har ju haft avstängt för att hundarna inte ska smita ner till Hedströmmen hur som helst.

 

Vid 19 tiden orkade vi inte längre trots att vi unnat oss vilopausar flera ggr under dagen.

Vi hämtade hundarna och så åkte vi till Färna medlite grejer. Väl där så kände vi att orken tog slut så vi stannade där över natten.

 

I morse åkte vi till Karmansbo och efter frukosten såg jag att nuinflyttade familjen var ute med sin lösa hund på innergården så jag tog Zita och gick ut till vår uteplats.

Zita skötte sig perfekt men han kom ju till oss/ henne och det gillade hon inte alls. Han blev bra utskälld. Men det var nog inte så allvarligt menat ty då jag slängde ut lite hundgodis så dammsög de gården tillsammans som ett team.

Efter en stund bytte jag till Rozz (Zita fick gå in), han stog och gnällde mot hunden men då gick de in. Rozz roade sig ändå, jag höll på att klippa ner vilda grenar på rosen och det var taggfria så de var goda att gnaga på.

 

Nu har gubben åkt till stugan, han ska sätt upp lister runt fönster bland annat (vi tog ner dom i fjol för att måla dom) och jag ligger här i min säng med datorn på magen och ska sätta igång med Examensuppgiften i Skagra

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Ovido - Quiz & Flashcards