farna

Alla inlägg den 15 augusti 2010

I går kväll när jag kom in såg jag på min mobiltelefon att en bekant från grafikgruppen Mårarboden sökt mig.

Jag ringde upp henne och då undrade hon om vi ville ha besök.

Så klart vi ville!

På eftermiddagen, denna lite småmulna Söndag så rullar detta ekipage i på vår gård!


  

Zita och Rozz har ju träffat denna min grafikvän tidigare så de vart jätteglada och det märktes att dom haft hund tidigare för de var inte ett dugg rädda för mina vilddjur utan tog dom på rätt sätt.


Jag fick tom ett fint kort på Gunilla och mina tu. Gunilla finns bland mina Nätvänner bland mina länkar här på sidan.

 

Vi drack kaffe och Janne och jag åt av fikabrödet Gunilla hade med sig meden dom föredrog Butterkakan jag hade ställt fram -:)

Som avlutning tog vi glasstårtan jag köpte av Glassbilen i veckan, en sockerfri variant som verkligen var god. (den kommer jag köpa flera ggr)


     


Efterkaffet var Janne tvungen att åka till Västerås, jobbet kör igång igen, han ska jobba 3 nätter nu.
Jag, hundarna, Gunilla och hennes kille tog en promenad i Färna. Jag visade dom Handelsboden, de fick gå in själva, jag väntade ute med hundarna.

Sedan gick vi runt llite på Färna Herrgårds ägor och jag berättade det jag hunnit ta reda på om stället

Det gamla mausoleumet imponerade på dom liksom det gjort på alla andra vi tagit med dit.

     


Dagen avslutades med att vi sa att detta måste göras om igen.

Ja ni är Välkommna tillbaka närhelst ni har vägarna förbi

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Ovido - Quiz & Flashcards