farna

Alla inlägg den 2 februari 2010

Nu är det februari!
Å snön bara faller, vi har lite över halvmetern här nu. Aldrig har grannarna varit med om slikt säger dom.
Jag säger detsamma!
 

Janne åkte på en liten sväng av förkylning så han har hållit sig i soffan mest i dag, i morgon vill han ju åka till jobbet. Jo jag tror att han klarar det, han låter redan mycket bättre.

 

Själv har jag varit på en rejäl långpromenad med Britta och hennes Tax och i dag tog jag med mig Zita.

Det sägs att hundar inte förstår talat språk men det gör då min hund. Hon var redo innan jag var för vår runda -:)

Zita är lugnare och fräser ifrån åt Jesper så hon fick strosa i egen takt och nosa medan Jesper drog hela tiden för att mana på oss tanter att gå snabbare.

 

Sedan har jag kollat mycket på tv med Janne, hålla honom sällskap. Såg bland annat Bygglov för första gången på länge. Vilket hus! Nästan som ett slott!

Mellan tvprogrammen har jag kikat på veckans tema i Målarboden. Så nu har jag gjort en av de fyra saker som vår fröken Bitte hittat på åt oss.

   

Något jag inte begriper är varför en gifbild får svart bakgrund här i bloggen?
Någon som vet det?

 

Någon som vet hur man gör selections så man kan spara dom och sedan hämta upp från min hemsida?

Jag vet att spara i Alpa Channel osv, det är tydligen nåt annat sätt för att kunna hämta en selection och använda den i Psp

 

I morgon måste jag ta tag i nya lektionerna från Skagra

 

Jag ska dessutom till Färna och plaska lite vatten igen, måste fortsätta min sjukgympa, kan inte undgå att känna att den är nödvändig om jag inte ska stelna till i min ihopväxta Bechterevsrygg.

 

Jag måste säga att jag är imponerad och glad att så många skriver en kommentar i min blogg.
Jag är så dålig på att besöka er, vill men tiden räcker inte till.
Men snart så kommer jag en runda och läser igen vad ni haft för er.
Då hoppas jag mitt internet inte kopplar ifrån som det brukar utan jag får välja själv hur länge jag vill läsa och skriva hos er.
Jag brukar nämligen bli utslängd rätt vad det är.

Jag har varit i kontakt med tre men än så länge har vi inte löst det och jag blir så less.
Bryr mig snart inte om det, det är väl dålig mottagning då

på 3

   Jag ska byta när abbonemanget gått ut!
Telia verkar bättre i dagsläget



Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Ovido - Quiz & Flashcards