farna

Alla inlägg den 3 november 2009

Först skulle man lägga på en "textpanel"  Jag tog ett foto på radhuset vi bor på och skrev text ovanför dörren.



Därpå var det fotoredigering,
här har jag tagit bort halsbandet på Zita

 

 

 

Fotoredigering 2 Hhär har jag gjort en egen bakgrund och suddat en aning på fågelns fötter så det ska se ut som den står i vattenbrynet.



Fotoredigering 3

Här har jag fördubblat blomklasen och lagt till en liten halvt utblommad blomma nertill genom att dubblera ett blad åt gången från stora blomman och den bruna knoppen till vänster



Nä, fotoredigering på detta sätt har jag inte tålamod med i framtiden, inte mitt gebit.

 

Dessutom är ju min bärbara trasig så jag måste sitta och jobba på den stationära.

Det tar nog sin tid innan det blir uppdaterat här, har ju ingen dator att ta med i morgon.


Lite ledsen och besviken och arg oxå.

Jag propasade på att gubben skulle försöka få tag i sin mor i dag, de har ju inte talats vid på 5 månader nu, gubben är orolig, vet ju inte om den gamla damen mår bra.

Hon svarade i telefonen

1. lite skryt om barnbarnen (gubbens halvsysters)

2. Varför har ni inte ringt  / gubben svarade, men det har vi gjort flera ggr...........

3. Vi förstår nog hur det är, du får inte ringa för Kerstin

Å så slängde hon på luren i örat på gubben, hennes enda son ....


Jag blev arg!

Jag ringde hans halvsyster sa/ detta är kerstin + efternamn

Min make har ringt sin mamma/ din mamma.

VAD I HELVETE HÅLLER NI PÅ MED?

Jag har ALDRIG nekat er eller han att ringa varandra eller umgås

Sedan slängde jag på luren

Trodde ju att de skulle fundera, ringa tillbaka.

Hi hi, vad dum jag är, skönt att dom inte har adressen hit så jag vågar gnälla av mig!



Fast nu ångrar jag mig, varför skulle jag propsa på att gubben skulle ringa, faktum är ju att så länge vi inget hör så är allt bra med henne.

Jag ångrar även att JAG ringde, varför skulle jag lägga mig i, jag vet ju att de inte bryr sig i alla fall.

Översätt Bloggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Presentation

Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej född -48 som flyttat från större stad och ut på landet där jag bor med make, 21 hund och husbil som varje vinter rullar till Spanien

CHATBOX

GÄSTBOK

Vänners knappar

Först min, den kan du hämta här..
http://www.ksida.com/pp.jpg

 

 

HUSBILSLIV

NÄTVÄNNER

HUNDBLOGGAR

SPECIELLA BLOGGAR

PSP LÄNKAR

PSP TUBER

PSP TILLBEHÖR

SCHRAP BOOKING

RSS

Senaste inläggen

Väder där vi är nu

Färna

Diverse

Diverse bra att ha sakerGör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar Follow pellispricken on Twitter Blogglista.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Följ min blogg med bloglovinbloglovin Affärsverksamhet bloggar Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!http://nyligen.se/blogg/nd2f85

..:: Bara Bloggare ::..

En iRing webbring.

Slump

Lista

Nästa

Dela Kerstin Wiselqvist

Skapa en profillänk
http://bloggkartan.se/registrera/11434/karmansbo

Blogg ringen

Slump

Lista

Nästa

r>
Blogg Topplista
Bloggparaden
Jag har placerat min blogg i Karmansbobloggkartan.se!Startblogg.se

Knappar

 

ÖVRIGA LÄNKAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Ge mig ett pluss

Gör mig en tjänst, kommentera eller ge pluspoäng på mitt bloggtips om resebloggar

Ovido - Quiz & Flashcards